vineri, 19 iunie 2009

o stea cazatoare ...

nu dorm ... supriza ... stau si rumeg ca un bou la o ideie care a inceput sa ma macine de la o vreme incoace. Seara asta nu a reusit decat sa o accentueze, ca sa zic asa. Am luat-o la goana prin noapte si dupa o revedere foarte placuta cu o prea buna prietena ... am simtit nevoia sa-mi descarc, din nou, singur pe drum, anumite frustrari intr-o combinatie delicioasa de vant/viteza/vibratii/stele si racoare. Speram sa se stinga ceva ... si nu am reusit. A fost tare totusi senzatia ... dar mi-a ramas ceva ... acolo.

Incepe sa-mi fie din ce in ce mai greu sa ma intalnesc cu oricine sau sa ma apropii de cineva. Incep din ce in ce mai mult sa ma simt ca un intarziat. Nascut cativa ani prea devreme. Poate? Poate cateodata nu am fost prea atent si incep sa ma indrept inspre ce zicea prea marele maestru ... nenea ... muzica noptiilor mele de vara ... Stefan Iordache ... un trecator. Si da. El canta si in aceasta noapte, la o ora la care probabil ca ar fi trebuit sa dorm ... dar la care ... surpriza nu pot sa o fac ...

Sunt cum sunt in clipa de fata, pentru prea multele vesti si evenimente care s-au/se vor intampla in aceasta vara. Cert este ca imi dau seama ca din ce in ce mai mult cei de langa mine se schimba luand-o pe un drum absolut normal pentru o persoana normala. Poate ca exemplele din jurul meu ar trebui sa ma motiveze sa fiu altfel. Absolut sigur este, totusi, ca am fost cam cu curu in sus toata seara tot gandindu-ma la asta. Si mai ales cand stateam eu pe marginea soselei, fumand o tigara, certandu-ma cu stelele si injurand in gand la balta imensa de noroi in care am nimerit cu motoru ... si evident ... cugetand la chestii "adanci" sa le zicem asa. Si sa vezi nene, ce s-a intamplat atunci ... a trecut aproape prin fata mea o stea cazatoare ... masca am ramas.

Au fost vre-o cateva din astea in toata viata mea. Putine in orice caz. A trecut, exact prin fata mea, parca urland la mine ... "pune-ti o dorinta". Celelalte care au fost cam la fel au fost la mare ... cand mi-am dorit sa ma iubeasca si sa ne casatorim ... si mai una cand mi-am dorit sa-mi iau motor ... ete na... :) ... s-au implinit toate ...

Si mi-am pus dorinta. Mi-ar placea sa fiu "normal" sa zicem asa din punct de vedere a psihicului si emotiilor. Din pacate nu mai sunt. Mi-ar placea sa-mi placa si mie "simplu". Ar fi atat de usor. Mda. Rezulta ca dorinta de acum nu mai e atat de simpla ca cele dinainte. Dorinta e totusi cunoscuta si nu mi-o mai schimb. Mai sunt atatea sosele, mai sunt atatea intersectii, autostrazi si cestarine si hoteluri si pensiuni si loc de camping si poze pe care trebuie sa le fac ... incat ce puteam sa-mi doresc? De ce nu e simplu? Pentru ca nu e si riscul e mare ca sa raman din nou doar un trecator ... dar sper ... cred ... imi place sa-mi repet ... ca o sa ma intalnesc sigur cu urmatoarea stea ... cand probabil imi voi repeta una dintre dorinte. Care si cand? Ramane de vazut... ar fi frumos totusi sa o vad pe malul unei mari din alea ... din visul meu.

Cred, sper, am convingerea ... inpuimei ... pot sa-i spun oricum, ca ... totusi ... mai stiu pe cineva care isi doreste in aceiasi masura ca si mine ... sa vada ce este dupa urmatoarea oprire ... care va trage de accelearatie cu aceiasi ura ... si va dormi sub stele ... si va bea vin pe malul marii ... care plange dupa amintiri la fel ca mine... "simplu" nu este pentru noi ... departarea este in schimb. Cel putin pentru inca ceva timp. Dar moto ... merge tare ... sa nu uitam asta. Departe este doar pana in momentul in care incepe drumul! Si la capatul drumului vom vorbi din nou ... si ce sa mai zic? In viata toti avem stele noastre cazatoare ... si ele o sa mai cada ... urmatoarea nu o mai ratez. Cred.

Acestea fiind zise ... il las pe nenea Iordache sa mai zica de din astea de suflet ... mai pun un pahar ... si sper sa adorm si eu. Noapte buna mie! :) ...

http://www.youtube.com/watch?v=smxtuTy6BEw&feature=related

3 comentarii:

Anonim spunea...

"When you're feeling all alone,
The world's a drone,
And nobody's shown any love to you.

When your heart is cold as stone,
Just change your tone,
Get rid of that groan and the world will too.

'Cos sword fishes
Love you!
Jelly fishes
Love you!
Star fish-
'I LOVE YOU!'

You know it's true,

Cat fishes
Love you!
Carp fishes
Love you!
Blowfish-
'STARFISH REALLY LOVES YOU!'

In The Ocean Blue.

Well you can ignore this plea,
That's fine with me,
But one day you'll see that my words are true.

What if ya find that you agree,
I guarantee,
That you will soon be feeling the love too.

'Cos sword fishes
Love you!
Jelly fishes
Love you!
Star fishes-
'I WANNA BE WITH YOU FOREVER!'

You know it's true,

Cat fishes
Love you!
Carp fishes
Love you!
Blowfishes-
LOVE ME, LOVE ME!'"

pufarinu spunea...

Nu te teme prietene! Va veni si ziua in care ai sa tragi de gaz ,si ai sa vezi ce e dupa prima oprire! Dar s-ar putea sa nu fi singur la sticla aia de vin. respect..Pufarinu

Anonim spunea...

If you're not failing every now and again, it's a sign you're not doing anything very innovative.
The talent for being happy is appreciating and liking what you have, instead of what you don't have.
You can live to be a hundred if you give up all the things that make you want to live to be a hundred.
old joke: This guy goes to a psychiatrist and says, 'Doc, my brother's crazy, he thinks he's a chicken.' And the doctor says, 'Well why don't you turn him in?' and the guy says, 'I would, but I need the eggs.' Well, I guess that's pretty much now how I feel about relationships. They're totally irrational and crazy and absurd, but I guess we keep going through it because most of us need the eggs.
Woddy Allen
cred ca spune lucrurilor pe nume mai bine decat as putea eu...