luni, 8 iunie 2009

I se vedea doar coada ... neagra ... batea soarele pe el. Nu imi venea sa cred. Nu puteam. Nu intelegeam. Si cand am ajuns mai aproape de el m-a pufnit plansul. El era.

Era ologit. Mutilat asta e cuvantul care sa descrie cel mai bine ce i-au facut. Criminali din punctul meu de vedere cei care i-au facut asta. Nu sunt si nici nu vreau sa par un dur ... dar pentru din astea din punctul meu de vedere exista o singura pedeapsa ... jos cu mainile. Sa nu mai poata simti niciodata nimic in viata lor ...

Totul se intampla in curtea Politiei din Lipova. Iar cei care au meritul care l-au gasit sunt Copilu si Pufarinu ... super Doctoru' si Mega Kid. Ce sa le mai zic? "Multumesc". E poate prea simplu si poate fara nici un folos acum. Dar, daca am invatat ceva pana acum in viata, este ca ... roata se intoarce ... si la un moment dat ... sigur voi putea cumva sa ajut cumva si atunci va insemna ceva! Va multumesc prieteni!

Nici nu am putut sa ma bucur foarte mult atunci. Ma durea inima cand il vedeam/aminteam cum arata. Dar ... nu ne grabim. Motorul Phoenix o sa-i pot zice ...o sa arate intr-un fel cand va fi gata ... asta promit!

Niciun comentariu: