vineri, 29 iunie 2012

A venit momentu'

Intr-o zi, stateam cu un prieten, negrii pe plantatie amandoi, la tigara, in curte, dupa pauza de pranz, era vara si era cald, eram obositi, sictiriti si mai era si vineri. Ce mai ? Exemplu perfect a relativitatii timpului sau despre cum se poate dovedii ca timpul se opreste in loc ...

Si se uita al meu, cu o moaca din asta inteligento-plictisita, si-mi zice:

- Ba! A venit momentu'.
- Ce moment, zic eu, simtind deja cum ma iau transpiratiile ca IAR am uitat de vre-o sedinta din asta mega importanta pusa evident vinerea dupamasa de la 6, iar visurile mele de a fi la 5.30 in pat lenevind la teleu si cu o bere in mana se duc dracului din nou.

(asa ca o paranteza, pentru astia care lucreaza pe la multinationale, va stiti voi care este - nu-i asa ca macar odata pe luna apare o sedinta din asta? )

- Ba! Momentu' !
- Ce, momentu' p...i visezi? Avem ceva meeting?
- Nu.
- Vrei sa plecam acasa?
- Ba da, dar nu mai belim ore de invoiala sau concediu.
- Pai si de ce moment vorbesti?
- Pai, se uita el la mine, asa cum sa zic, ca un profesor care ii explica la un cretin de clasa 1, coada de la litera a, sa-ti explic! Momentu' este atunci cand intr-o zi din asta, te loveste crunta realitate, ca orice s-ar intampla de atunci incolo, stii sigur ca nu vei mai face nimic.

Amda ... trebuie sa recunosc. Mare dreptate, avea omu'! Plus ca azi e vineri, ora 15.30, e cald afara ... si guess what ...

A venit momentu' :))))



Un comentariu:

Anonim spunea...

A venit momentu':))