vineri, 29 iunie 2012

O saptamana de alergatura...

Ni s-a pus pata sa schimbam apartamentul. Pentru mai multe motive:
- rata mai mica. traiasca "prima casa".
- conditii mai bune
- intretinere normala ... adica nu 850 RON cand in apartament erau 18 grade si afara era totusi destul de frigut.
 -si am vrea 3 camere. Initial in a treia camera , mintea mea murdara planuieste a game room ... poate cu ceva aparate de sport ... :D. Mai incolo ... om trai si om vedea.

 Si am descoperit ceva. Sau mai bine spus am redescoperit. E oribil sa vorbesti cu agenti imobiliari. :). Sunt aproape la fel de infernali ca si mosii mei din consiliu. Stii prietene, noi avem atatia bani ... dar nu a-ti putea sa va mai imprumutati de la prieteni, familie, vecini ... plm. Pai da, tocmai ne imprumutam la o banca pentru de acum pana iesim la pensie, punem la bataie toti banii care ii avem ... SI guess what ... NU e deajuns. Ma faci sa ma simt ca ruda saraca venita la oras. Bun, asta pe o parte.

Pentru ca pe partea aialalta, trebuie vandut si cel de acum. Aaaaaaaaaaaaaaa ... sub nici o forma nu il puteti vinde cu atat. Pai stii, am vazut la aceiasi bani unele, jumate de buletin unde lumina intra doar in conditii atmosferice deosebite si unice in an ... pai da dar, sunt la etaj intermediar. Acum eu recunosc ca pe subsemnatul nu il duce bibilica in unele treburi ... da sa mor daca as reusi sa pricep de ce unii si-ar lua apartament la etajul 3 sau 4 ... si nu la 8 cu lift nou. Chiar nu inteleg. Da, daca ar fi vre-o diferenta la factura de intretinere sau asa ... hai ca poate ... dar nu e. Legal vorbind, chiar ar trebui sa fie un avantaj aceasta pozitie. Iar de caldura, in calitate de presedinte am fost prin cam toate din bloc si exceptand cele cu centrala ... nu e diferenta. Ma rog.

As fi curios, daca sunt si agenti imobiliari cu care sa te poti intelege. Mi se par totusi o rasa aparte de oameni. Daca o sa intalnesc unul ... I'll let u know!

Si da, azi (sau mai precis ieri, ca e trecut de 12 noaptea) ... si-au luat-o nemtii pe cocoasa ... ce ma bucur :D. sa aveti o noapte buna! Viva la furia roja ...

Niciun comentariu: