joi, 10 aprilie 2014

a night like every other one's


sau nu! :)

Mda a fost tare de tot. Muzica din asta de imi place mie, oameni faini si bere. (putin cam multa zice mahmureala mea din dimineata asta).  But ... hei!

Ce ma face sa scriu articolul asta? Pai, a fost un fel de Kodak moment. Sa fiu complet onest a fost un fel de al doilea in Taine ...

Am mai fost acum vre-o luna si mi-a placut super mult. Am fost si aseara si mi-a placut la fel de mult. Si acum sa ma explic...

Acum cativa ani, m-am urcat pentru prima oara pe motor. Pur si simplu e ceva ce nu cred ca voi putea uita vreodata. A ramas in mine a devenit parte din ceea ce sunt acum. Ma rog, nu vreau sa intru in mai multe alte detalii pentru ca ar insemna sa repet foarte multe din ceea ce am scris deja.

Adevarul este ca am strans o gramada de amintiri. Iar la mine si sunt ferm convins ca nu sunt un unicat din punctul asta de vedere, amintirile placute sunt legate de diferite chestii... o melodie...un miros... un gest al cuiva...un anumit mediu.

Well ... aseara parca traiam intr-un album de amintiri. Nu, nu ma intelegeti gresit. Nu ca mi le-am amintit. Le simteam, eram acolo. Da, posibil ca berea sa fii ajutat la feeling-urile astea ...but hei ...
 Stiu ca acum suntem oameni "mari" ... dar mai tineti minte? Au fost o gramada de drumuri. Mai scurte sau mai lungi...dar ce drumuri. Cu soare, cu nori, cu vant cu praf. A fost cald si cateodata rece. Au fost ploi si sosele ce straluceau la soare. Au fost evenimente motoculturale :). Ce privelisti. Cate trairi. The power of dreams si castravetele impreuna de cele mai multe ori. Fiecare kilometru a sculptat ceva ce va ramane acolo ... forever!

Si revenind la aseara. La fiecare melodie am fost asaltat de toate cele mai sus. Eram cu niste oameni super faini la masa. Si am baut.

Si la final, am fumat, singur, o tigara rezemat de un zid ... uitandu-ma la luna care stralucea pe cer. Da, si sentimentul asta mi-a lipsit. Sa mai bem o bere totusi zic... :)










Niciun comentariu: