miercuri, 2 ianuarie 2013

this year ...


daca tot am facut si curatenie ... mi-am propus pe anul acesta ca macar la doua trei zile sa incep sa mai scriu ceva. Surprinzator pentru mine ... dar e fun ... :). Si macar pentru a face ordine in ganduri.

Evident ca orice lucru facut bine trebuie sa inceapa cu o pauza. Mai precis saptamana viitoare, n0name ... will be out. Pe partie. In Ibiza Alpilor.

Si aici trebuie sa fac o paranteza. Pentru cei care schiaza ... Ostereich ... e o solutie. Nu am greturi din alea ca orice e facut dincolo e mai bun ca la noi ... dar in privinta asta ... este. Adica, imi doresc din tot sufletul sa ajung sa zic ca imi doresc sa ma duc la Ion si Veta la cabana de vacanta de la Muntele Mic de la care putem inchiria o cabana faina la un pret decent cu conditii decente si nu un survival expedition ... sa putem sa ne facem sau cumpara mancare fara senzatia ca esti mereu furat ... drumul pana acolo sa fie misto ... sa fie cativa zeci de km de partii amenajate, intretinute si asa mai departe... sa ai unde sa faci o baie calda si o sauna ...  dar pana atunci ... mai e mult.

Insist chiar ... si din postura de schior mediu spre bun ... ca a merge afara la schi pentru vacanta de iarna e cea mai buna solutie momentan. De fiecare data cand m-am dus acolo am fost impresionat efectiv de modul in care sunt organizati. De la modul cum ajungi acolo, la conditiile de cazare, la partii, la posibilatiile de shopping, after ski ... it's nice.

Buuuuuuuun, paranteza inchisa. Dupa cum ziceam ... ma duc la schi. Si pentru ca sa iasa treaba faina ... o sa fim si trupa mare. Cam jumate de sat. Mai precis 21 in cabana subsemnatului si inca 8 la varu'. 

 Feast your eyes  ...



Ce fain ar fi sa avem si la Muntele Mic asa ceva ... wish list ...


Niciun comentariu: