sâmbătă, 22 mai 2010

“Audentes fortuna juvat”

nu puteam sa scap o asemenea ocazie fara sa o consemnez la jurnal... da... am picat ... din nou... doar ca de data asta am comiso intr-un fel de fel. si chiar daca as vrea sa povestesc despre cum s-a intamplat ... de data asta nu as stii sa povestesc foarte multe din amintirile mele, pentru simplu motiv ca nu imi amintesc nimic. adica na, o bancheta de Logan, un drum cu Salvarea si o vizita destul de scurta la Urgenta. Mult prea lunga dupa parerea mea ... dar fie ... dupa ce tavaleala mi s-a povestit ca am luat ... as zice ca e mai mult decat acceptabila ca lungime.

evaluarea pagubelor: o zgarietura pe carena, un suport de la pompa de frana rupt, carena cu ceva suruburi rupte, casca noua cu o protectie de vant rupta ... si la mine un umar fisurat (adica clavicula)... si o mandrie oarecum zgariata de acest accident stupid. Pentru ca, cine pui mei a auzit sa ingheti de frig in mai? ... in plin proces de incalzire globala ... apropos daca mai vine unu' la mine cu salvarea planetei ii sparg gura. mai mult decat sigur, pentru cei apropiati impactul emotional a fost mult mai dur decat a fost la mine ... pentru simplu motiv ca eu ... pur si simplu nu imi amintesc ce s-a intamplat ... ci doar ce a urmat ... ceea ce am spus si mai sus ... a fost destul de lejer.

well ... acum stau cuminte. Bag medicamente in mine si am o mana imobilizata, oarecum ... si astept sa-mi revin. Cert este, ca am scapat ieftin ... am avut noroc... si stau acum si cant ... mai am 2 saptamani de stat.

Niciun comentariu: